Delicias de un sueño

Comparteix:

18

setembre
Preu
Adults: 12 €
A partir d’1 any: 10 €
Divendres autèntics: 9 € (preu únic)

Consulta els nostres descomptes i promocions

Informació de l’espectacle

Idioma: Castellà
Duració: 35 minuts
Edat recomanada: De 6 mesos a 5 anys

Fitxa tècnica i artística

Guió i idea original: Paula Portilla
Interpretada per: Paula Portilla
Direcció: Laura Szwrc
Escenografia i Vestuari: En la chácena produccions
Tècnic de llums i so: Manolo Carrretero
Musicalización: Pablo Frank.
Cartell i dissenys gràfics: Nicholls Comunicaciones s.L

Temporada 2022-23
Divendres 25 de novembre a les 18h
Dissabte 26 de novembre a les 11:00h, a les 12:00h i a les 17:00h
Diumenge 27 de novembre a les 11:00h i a les 12:00h

Sinopsi

A través de l’obra del Bosco, ens endinsem en el món dels somnis dels més petits. Descobrirem éssers fantàstics, estranys i divertits personatges, jugarem donant vida als objectes despertant emocions i traslladant-nos al món oníric que se’ns presenta al jardí de les delícies. Aquest espectacle compta amb la col·laboració d’àrea d’educació del Museu Nacional del Prado.

Ñas Teatro

Ñas Teatro està formada per Paula Portilla i Manolo Carretero. Realitzen projectes culturals relacionats principalment amb la producció d’espectacles teatrals i d’oci cultural. Aquestes activitats estan dirigides al públic familiar des de la primera infància.

Actualment són una companyia consolidada i tenen el propòsit és continuar investigant i produint per a millorar el marc cultural dins de les arts escèniques en tota la seva amplitud. La seva manera de fer teatre parteix de la senzillesa; utilitzen diferents tècniques que propicien un estil molt personal de construir, narrar, crear i contar històries, apostant en tot moment per temes pròxims i inspirats en la vida mateixa, compartint experiències i fomentant que cada vegada més famílies s’acostin al teatre i gaudeixin junts d’una experiència compartida.

Comparteix: